Fodbold i Hamborg

Til alle de indlæg som ikke hører til nogle af de andre specifikke mappe-kategorier.
Antworten
Jones

Fodbold i Hamborg

Beitrag von Jones »

Hej Alle
Jeg spiller lidt fodbold med nogle jungs i Stadtpark (kan ikke huske om det er stad- eller volks- park, den med planetarium). Vi spiller som regel i weekenden.
Hvis der er nogen derude, der kunne tänke sig at sparke med, saa er i meget velkomne (ogsaa töser).
Nu er det ved at blive koldt og vi vil se om vi kan rykke indendörs, er der nogen der kender en hal, eller et sted hvor vi kunne henlägge vores aktiviteter?

Saa det var et tilbud og et spörgsmaal.
Zuletzt geändert von Jones am 04.10.2004, 12:21, insgesamt 1-mal geändert.
thorbinoxx

Beitrag von thorbinoxx »

ich waer ja interessiert, aba bessa sind meiner meinung nach die Alsterwiesen - bis dennie toxx
hotel-encore
Mitglied
Beiträge: 279
Registriert: 17.09.2004, 09:31
Wohnort: Hamburg, Deutschland
Kontaktdaten:

Beitrag von hotel-encore »

Hej,

eine Halle für eine komplette Gruppe von Fußballern kann ich dir nicht anbieten. Ggf. können aber 1-2 Leute in meiner Hallentruppe mitspielen. Ich würde das bei Interesse erfragen. Melde dich dann bitte, es wäre mittwochs 16:30-18:00.

Hvis du ikke forstår tysk: Måske er der en mulighed for en eller to personer at spille med i mit hold. Det er om onsdagen kl. 16:30-18:00. Hvis det er noget for dig, skriv igen...

Und nein: Das Angebot gilt jetzt nicht für jeden! 8)

Mkh,
Thorsten
Wenn ich nicht in Dänemark bin, mache ich Musik: http://www.hotel-encore.de
mona
Mitglied
Beiträge: 20
Registriert: 29.04.2006, 20:21

Beitrag von mona »

Hej,

Jeg spiller ikke selv fodbold, men min kæreste spiller nogengange i Bönningstedt. Det skulle være det billigste sted at spille "Hallenfußball".


Mvh.
M.
Nordjyde i Hamburg :D