Kurzurlaub in Dänemark

Tipps und Fragen, Reiseberichte, Sehenswürdigkeiten, Städte etc.
Majbritt Wilken Pedersen

Beitrag von Majbritt Wilken Pedersen »

Hallo.

Ich kann verstehen das es gar nicht erlaubt ist hier verbungen zu machen. Das ist ganz inordnung!! Meine Frage ist dann; wo kann mann webseiten finden, wo Leute die gerne ein Ferienhaus vermieten will, eine Anzeige machen kann, wo wir (der Eigentümer) ein Angebot abchicken kann?
Es ist recht, das da viele Anzeigen mit Ferienhaüsern ist, aber ich finde das es besser war, wenn mann nur schreibt was mann gern haben will, und dann kriegt angeboten über was frei ist.
Weiss Jemand wo mann so eine Forum finden kann?
Zuletzt geändert von Majbritt Wilken Pedersen am 16.04.2003, 00:07, insgesamt 1-mal geändert.
maybritt h
Ehrenmitglied
Beiträge: 3092
Registriert: 28.12.2001, 14:40
Wohnort: berlin, deutschland (muttersprache: dänisch)

Beitrag von maybritt h »

Hej Majbritt!

Jeg kender ingen websites der har en smalet oversigt over privat sommerhusudlejere, men prøv over www.google.de at søge på "privat sommerhusudlejning".
Jeg har lige prøvet og fik ca 800 resultater, så må du kigg dem igennem.

Hilsen
Maybritt
<font color=red>moderator</font id=red>
Zuletzt geändert von maybritt h am 16.04.2003, 09:40, insgesamt 1-mal geändert.
"Think twice before posting.
If you don't want your future boss to read it,
don't post it."
Majbritt Wilken Pedersen

Beitrag von Majbritt Wilken Pedersen »

Hej Maybritt.

Jeg giver dig ganske ret i at der er mange links under private sommerhuse. Men jeg søger web-sider, hvor kunden søger et hus. Jeg har kun fundet www.hytter.dk og www.dba.dk i Danmark. I Tyskland har de www.yorkie.ch noget, det er dog under tips til gode steder at rejse med sin hund. Derfor vil jeg meget gerne finde ud af, om der er sådanne web-steder i Tyskland - ellers må jeg jo selv lave et web-sted. Du kan jo selv se, hvor mange af indlæggene her, der drejer sig om dette emne, og det er lidt af en jungle, at finde alle de private sommerhuslejere, hvorefter kunden så efter en forespørgsel finder ud af, at huset er optaget. Til sidst vælger de et bureau, fordi det andet er for besværligt. Jeg tænker her især på højsæsonen!