Dänisch job im Hamburg

Gode råd om at flytte til Tyskland, Østrig eller Schweiz. Også for danskere, som allerede bor i et tysktalende land
Antworten
Rune_Jensen
Neues Mitglied
Beiträge: 2
Registriert: 02.04.2007, 14:45

Dänisch job im Hamburg

Beitrag von Rune_Jensen »

Hallo.

Ich habe zeit 1 jahr im Hamburg gewohnt. Ich habe arbeiten hir gehabt, aber leider könnte ich bei beide firmen nicht bleiben, weil erste job war bei Adecco, und war ein winter arbeit, und der dänisch bereich in der anderen firmen ist jetzt umgezogen nach Estland.

Daswegen suche ich ein job im Hamburg. Ich such erstmal ein job wo ich müss dänisch sprechen und/oder schreibe muss. Gerne ein büro job.

---

Hej

jeg har boet i Hamborg i ca. 1 år. Jeg har haft 2 jobs her. Jeg har ikke haft mulighed for at blive ved nogen af jobsene, da det ene var ved Adecco og kun var vinter arbejde og den anden fik flyttet sin afdeling til Estland.

Derfor søger jeg et job i Hamborg. I første omgang søger jeg et job hvor jeg skal snakke og/eller skrive dansk. Helst et kontor job.


kann jemand mich helfen? / Kan en eller anden hjælpe mig?
henningnielsen

Beitrag von henningnielsen »

Hej Rune,

har du prøvet at kigge forbi Den danske Sømandskirke? De har nemlig nogle gange jobopslag hængende.

Jeg håber du noget nyt arbejde!
Rune_Jensen
Neues Mitglied
Beiträge: 2
Registriert: 02.04.2007, 14:45

Beitrag von Rune_Jensen »

Mange tak, jeg skal lige prøve at forhøre mig dernede. Det kan jo være at der er lige hvad jeg leder efter :)
meingrauesleben
Mitglied
Beiträge: 19
Registriert: 16.03.2006, 22:12
Wohnort: Gudhjem

Beitrag von meingrauesleben »

Hej med dig,
prøve og kig på denne her side: http://www.temp-team.de/wb0002.php
der er en emne: jobsuche .... wir haben 110 offene positionen anzubieten ... så klick på suche .... jeg har set at de søger også i hamborg (for mange uger siden)! held og lykke med det hele (jeg er self fra tyskland men bor her på bornholm bormholm bornholm du min dejlige solskinsø -far til fire :-)-!
hilsen geraldine