Internet problemer i Tyskland

Gode råd om at flytte til Tyskland, Østrig eller Schweiz. Også for danskere, som allerede bor i et tysktalende land
Antworten
Hannee2

Internet problemer i Tyskland

Beitrag von Hannee2 »

Hej

Er der nogen af jer, der ved hvad man gør, når ens internet ikke virker? Udbyderen (Versatel) foretager sig ikke rigtigt noget ud over at sende sms'er hvor der står at de arb. på sagen? Hvor lang tid er rimelig at vente på en løsning? Kan man opsige kontrakten? På forhånd mange tak for jeres svar. Venlig hilsen Hanne


EDIT overskrift redigeret, moderator MHÅ
Peter

Beitrag von Peter »

jeg har lige haft haft det samme problem med cybercity i DK og sagt hele lo.... op med 30 dages varsel. Det virkede ikke uden at de havde en forklaring på det og jeg blev bare fortrøstet.

Det burde stå i kontrakten hvor meget opsigelsesvarsel i har hos Versatel og så kan i kigge efter en seriøs tilbyder.
AndersRavn
Mitglied
Beiträge: 11
Registriert: 21.04.2008, 09:17
Kontaktdaten:

Internet virker ikke - Versatel

Beitrag von AndersRavn »

Jeg tror du kan have lidt af et problem, i og med at de tyske udbydere binder dig i min. 24 måneder.

Deres service er MEGET ringe ift. danske udbydere. Derudover er det også meget mere ustabilt her, samt at man i mindre grad får hvad man betaler for. Jeg tror den bedste mulighed er at bruge enten et selskab som ikke har denne 24 mdrs binding, eller også at bruge den udbyder der ejer kobberet - T-kom - ligesom TDC i DK... De kan ihvertfald fortælle dig hvad der sker.

- Anders