Hej
Er der nogen af jer, der ved hvad man gør, når ens internet ikke virker? Udbyderen (Versatel) foretager sig ikke rigtigt noget ud over at sende sms'er hvor der står at de arb. på sagen? Hvor lang tid er rimelig at vente på en løsning? Kan man opsige kontrakten? På forhånd mange tak for jeres svar. Venlig hilsen Hanne
EDIT overskrift redigeret, moderator MHÅ
Internet problemer i Tyskland
jeg har lige haft haft det samme problem med cybercity i DK og sagt hele lo.... op med 30 dages varsel. Det virkede ikke uden at de havde en forklaring på det og jeg blev bare fortrøstet.
Det burde stå i kontrakten hvor meget opsigelsesvarsel i har hos Versatel og så kan i kigge efter en seriøs tilbyder.
Det burde stå i kontrakten hvor meget opsigelsesvarsel i har hos Versatel og så kan i kigge efter en seriøs tilbyder.
-
- Mitglied
- Beiträge: 11
- Registriert: 21.04.2008, 09:17
- Kontaktdaten:
Internet virker ikke - Versatel
Jeg tror du kan have lidt af et problem, i og med at de tyske udbydere binder dig i min. 24 måneder.
Deres service er MEGET ringe ift. danske udbydere. Derudover er det også meget mere ustabilt her, samt at man i mindre grad får hvad man betaler for. Jeg tror den bedste mulighed er at bruge enten et selskab som ikke har denne 24 mdrs binding, eller også at bruge den udbyder der ejer kobberet - T-kom - ligesom TDC i DK... De kan ihvertfald fortælle dig hvad der sker.
- Anders
Deres service er MEGET ringe ift. danske udbydere. Derudover er det også meget mere ustabilt her, samt at man i mindre grad får hvad man betaler for. Jeg tror den bedste mulighed er at bruge enten et selskab som ikke har denne 24 mdrs binding, eller også at bruge den udbyder der ejer kobberet - T-kom - ligesom TDC i DK... De kan ihvertfald fortælle dig hvad der sker.
- Anders