Harrisle lejlighed , hvordan

Gode råd om at flytte til Tyskland, Østrig eller Schweiz. Også for danskere, som allerede bor i et tysktalende land
Antworten
DKOlsen
Neues Mitglied
Beiträge: 4
Registriert: 22.08.2009, 14:26

Harrisle lejlighed , hvordan

Beitrag von DKOlsen »

Hej
Vi soeger en leje lejlighed til ca. 600 - 700 Eur i Harrislee , men syntes ikke der er det store udvalg.

Er der nogle som kender nogle som har en lejlighed i Harrislee til udlejning eller paa anden maade kan hjaelpe.

Lejlighed skal vaere ledig nu eller snarest muligt !
Mange tak
Mvh
Peter
g_abriele
Mitglied
Beiträge: 909
Registriert: 06.08.2007, 12:15
Wohnort: Fyn - Danmark

Beitrag von g_abriele »

[url]http://www.immobilienscout24.de/findNew.national/resultDialog.go?iac=1&style=is24&is24EC=IS24&event%3AdoSubmit=Suchen&radiusControl=5&criteriasGroup.nrRoomsControl.min=&criteriasGroup.nrRoomsControl.max=&criteriasGroup.netAreaControl.min=&criteriasGroup.netAreaControl.max=&criteriasGroup.netRentControl.min=400&criteriasGroup.netRentControl.max=700&refinementCriteriasGroup.hasFoerderungControl=&refinementCriteriasGroup.yearOfConstructionControl.min=&refinementCriteriasGroup.yearOfConstructionControl.max=&addressGroupCriteria.streetControl=&addressGroupCriteria.houseNrControl=&addressGroupCriteria.zipControl=24955&addressGroupCriteria.cityControl=harrislee&_s_peprm=simbaFormis24%3Aisieccccccrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaa[/url]
Wenn jemand (Auswanderer-Fragen) oder Fragen zu Fyn beantwortet haben will, versuch ich das gerne per PN (wenn ich kann !)