parkeringsbøder i flensborg

Gode råd om at flytte til Tyskland, Østrig eller Schweiz. Også for danskere, som allerede bor i et tysktalende land
Antworten
MikkelsPige
Neues Mitglied
Beiträge: 2
Registriert: 05.05.2009, 17:04
Wohnort: Flensborg

parkeringsbøder i flensborg

Beitrag von MikkelsPige »

hej
Jeg bor i flensborg hvor jeg bare ikke kan parker nogle steder uden at få parkeringsbøder det er bare pisse nederen jeg arbejder nemlig om natten og sover om dagen så det er bare et stort problem med at holde nogle steder hvor man ikke får en bøde lige nu sidder jeg med en masse bøder jeg skal have betalt men har ikke lige de penge men hvad kan der ske hvis man ikke betaler dem ?? eller hvis jeg flytter tilbage til Danmark skal jeg stadigevæk betale dem eller ikke ????
runesfar

Beitrag von runesfar »

http://www.taz.de/zeitung/tazshop/tazrad/
Peter

Beitrag von Peter »

fantastisk svar "runesfar"



Når MikkelsPige cykler ligesom hun skriver er det den mest fornuftige alternativ til en bil
MikkelsPige
Neues Mitglied
Beiträge: 2
Registriert: 05.05.2009, 17:04
Wohnort: Flensborg

Beitrag von MikkelsPige »

hvad sker der med jer..?

må man ikke stille et spørgsmål eller hvad..??
:?:
runesfar

Beitrag von runesfar »

Her er, hvad jeg ville sige til mine egne unger: Hvis du er stor nok til at køre bil, er du stor nok til at betale dine bøder.
Benutzeravatar
Lars J. Helbo
Mitglied
Beiträge: 7370
Registriert: 23.06.2002, 22:08
Wohnort: Sall
Kontaktdaten:

Beitrag von Lars J. Helbo »

Eller også er Peggy Kalkofe vendt hjem ? :wink:
nowhereman
Mitglied
Beiträge: 27
Registriert: 14.05.2007, 19:34

Beitrag von nowhereman »

Parkeringsbøderne kommer du næppe af med. Men du har evtl. mulighed for at betale dem i mindre bidder.
Ring til dem, og fortæl dem, at du ikke kan overkomme beløbet på en gang. Så skal de nok være imødekommende.
Hvis antallet af bøder ryger op i det ekstreme, går der nok ikke lang tid, før du også få point i trafiksynderregistret. Det er der i det mindste teoretisk mulighed for.
bassoDK
Mitglied
Beiträge: 32
Registriert: 01.02.2008, 21:39

Beitrag von bassoDK »

Hvor store er de bøder?? Dem jeg har fået har været på 5 - 20 euro så det er da ikke sindsyge høje beløb. Men igen hvis de har hobet sig op til 15 x 20 euro så er det sur penge. Hvilken gade bor du på hvis man må spørge, kan da ikke passe det er helt umuligt at finde noget i nærheden
Peter

Beitrag von Peter »

de små tyske bøder betales ud af portokassen