Gode og dårlige områder i FLensburg? Hvor skal man bo?

Gode råd om at flytte til Tyskland, Østrig eller Schweiz. Også for danskere, som allerede bor i et tysktalende land
Antworten
WhatDK
Mitglied
Beiträge: 14
Registriert: 28.05.2009, 17:58

Gode og dårlige områder i FLensburg? Hvor skal man bo?

Beitrag von WhatDK »

Hej. Jeg overvejer (kraftigt) at flytte til Flensburg og arbejde i Danmark men når jeg søger efter en lejlighed at bo i har jeg ingen idé om det er et godt eller dårligt område lejligheden befinder sig i. Nu bor jeg selv i Odense så kender til det med at man har de stille områder, de larmende, der hvor der er balade, tæt på byen, tæt på fest og farver osv.. Det jeg søger er egentlig bare en lejlighed i et roligt område med lidt grønt omkring mig. På forhånd tak.
Bine 61

Beitrag von Bine 61 »

Hvor stor skal leijlighed være?

Måske er det noget til dig :http://www.immobilienscout24.de/50442039

En gode mulighed for at søge er: Google Deutschland> ruhige Wohngegend in Flensburg.

mvh Sabine
WhatDK
Mitglied
Beiträge: 14
Registriert: 28.05.2009, 17:58

Beitrag von WhatDK »

Jo det ser nu ikke dårligt ud men det skal bare være en billig lejlighed som ikke nødvendigvis skal ligge midt i byen. Har kun de krav at det skal være tilladt at have hund, koste maks 300 euro om måneden og ikke ligge i et dårligt kvarter med f.eks. for meget ballade og uro.
Er der nogle navne på de forskellige områder i Flensburg? Jeg aner ikke om de lejligheder jeg kigger på ligger i et godt område eller hvad. Jeg har søgt inde på den hjemmeside du gav et link på og man kan vælge forskellige områder omkring og i Flensburg men jeg kender absolut ikke noget til det. Kunne være rart hvis man kunne sige at man helst skulle holde sig væk fra de og de områder og måske fortrække nogle af de andre.