Vidunderlige yoghurt fra Bauer i DK

Til alle de indlæg som ikke hører til nogle af de andre specifikke mappe-kategorier.
Antworten
Martin H.

Vidunderlige yoghurt fra Bauer i DK

Beitrag von Martin H. »

Hej

Er der nogle supermarkeder/butikker i Danmark - hvor man kan købe joghurt/yoghurt fra det tyske firma Bauer?
Især dem med nødde- og vanille-smag savner jeg!
Jeg er lidt træt af det lille monotone udvalg af joghurt i Danmark fra monopol-firmaet Arla.
Se de velsmagende tyske joghurt her:
www.bauer-milch.de/de/produkte/326.html

hilsen
Martin
Zuletzt geändert von Martin H. am 17.02.2002, 15:15, insgesamt 3-mal geändert.
karli

Beitrag von karli »

Netto sælger en børneyoghurt fra Bauer (jordbær, hindbær eller kirsebær smag). Jeg har smagt den og synes egentlig at smagen ligner desværre de danske produkter! :(

Hilsen fra
Karli
Zuletzt geändert von karli am 20.02.2002, 15:32, insgesamt 1-mal geändert.
roskilde

Beitrag von roskilde »

Jeg har kontakteret de virksomheder Bauer og også Ehrmann, men de har fortalt mig, at danske-indkøbere ignorerer deres produkter næsten til 99,99%, igennem mange år.

I Finland, Sverige og Norge har begge virksomheder allerede deres produkter med succes på markedet, men Danmark er Monopol-land ( ligesom det gamle DDR ) og Arla og andre virksomheder som fx. TeleDanmark har opdelt det lille Danmark.
Man skal bare en gang gå i supermarked, så kan man se hvilken produkter de mangler her i Danmark.

Jeg synes i Danmark fungerer det meget som i det gamle DDR, "Eine Hand waescht die andere"

Hvis man tager fx. Bauer og Ehrmann, så vil de gerne være på det Danske marked.

Her i Danmark har jeg også hørt at danskerne er ikke interesseret i fx. joghurts med eksotisk smag (Melone, Aprikose, Kiwi, Maracuja..osv.).

Jeg savner også mange produkter, fx. Punica juice, Milka schokolade, Ehrmann og Bauer joghurt.

MvH,
Matthias J.
Zuletzt geändert von roskilde am 22.02.2002, 12:14, insgesamt 1-mal geändert.
Bernd

Beitrag von Bernd »

Bauer Joghurt gibt es bei Netto, auch für Erwachsene. Nur leider als Partieware, also nicht immer, aber immer wieder mal...

hilsen bernd
Zuletzt geändert von Bernd am 26.02.2002, 12:54, insgesamt 1-mal geändert.
Martin Müller

Beitrag von Martin Müller »

Her på Vesterbro, hvor jeg bor, har jeg lagt mærke til at grønthandlerne har et rimeligt pænt udvalg af tyske drikkevarer (incl. Punica, Capri Sonne etc.) samt godt udvalg af tysk slik.

Yoghurt ... har de ikke endnu !?!

Jeg er 100% sikker på, at hvis vi er nogle stykker som afgiver en bestilling så importerer de hvad som helst for os ...

Eneste ulemper :

1) Det bliver 1-3 kroner dyrere end i Tyskland

2) Kvittering - Glemt det !!!

3) Nej, man kan ikke købe 1 Yoghurt

hilsner
martin
Zuletzt geändert von Martin Müller am 27.02.2002, 19:21, insgesamt 1-mal geändert.
Andrea
Mitglied
Beiträge: 268
Registriert: 05.04.2002, 18:02
Wohnort: Deutschland

Beitrag von Andrea »

hej,

wir bevorzugen die Joghurtmarke Yoggi, viel milder als die andren Sorten, leider auch vor ein paar Monaten von Arla übernommen. Deshalb auch im Tetrapack in den Sorten Erdbeer,Pfirsich und Kokos.

Gruss Andrea
Zuletzt geändert von Andrea am 07.04.2002, 18:32, insgesamt 1-mal geändert.
Don't worry - be happy!
Martin H.

Beitrag von Martin H. »

Hej

Er der nogen der ved om de nye Lidl-butikker i Danmark fører Bauer-joghurt? Især dem med nødde- og vanille-smag søger jeg efter :P

[img]http://www.bauer-milch.de/de/img/image_Flatsch(12).jpg[/img]

JEg ved godt, at Netto har deres 4-korns-joghurter, men ikke alle de andre dejlige Bauer-joghurter.

http://www.bauer-milch.de/de/produkte/41.html

www.lidl.dk

Martin
MichaelD
Mitglied
Beiträge: 717
Registriert: 18.04.2002, 14:33
Wohnort: Kopenhagen, Danmark

Beitrag von MichaelD »

Yeah Martin!

Jeg elsker dem også. 1000 gange bedre end Ehrmann og Arla.

Og min danske kone skal også hver gang, vi kommer til Tyskland, købe een med nødder, for så efter 2/3 at konstatere, at den er lidt tung i det. Men så næste ferie...

Hilsen Michael
Martin H.

Beitrag von Martin H. »

Efter at have skrevet til Bauer i dag - fik jeg dette svar:

------------------
Sehr geehrter Herr Håstrup,

wir danken für Ihr Schreiben vom 07.11.2005 und freuen uns, Sie zu unseren Kunden zählen zu dürfen.

Leider müssen wir Ihnen mitteilen, daß unser Joghurt in den Sorten Nuß oder Vanille nicht in Dänemark erhältlich ist.

Für Rückfragen stehen wir Ihnen gerne jederzeit zur Verfügung und verbleiben

mit freundlichen Grüßen
(...)
Export
J. Bauer GmbH & Co. KG
D-83512 Wasserburg
Tel.: +49-8071-109 292
Fax: +49-8071-109 294
henningnielsen

Beitrag von henningnielsen »

Hej Martin,

måske er løsningen på problemet at blive importør for Bauer i Danmark ;)
Kiko

Beitrag von Kiko »

Hvad med de andre slags?? HVor kan man få dem?