Tysk undervisning i sønderjylland

Uddannelse, studium, højskoler, kurser, tyske sprog-spørgsmål m.m.
Antworten
michael-k
Mitglied
Beiträge: 24
Registriert: 01.06.2006, 21:00
Wohnort: Als og Frederikshavn

Tysk undervisning i sønderjylland

Beitrag von michael-k »

Nogle som kender til tysk undervisning som kan tages i Sønderborg eller Nordborg området.

Jeg har kigget efter noget på VUC men de udbyder desværre ikke tysk på aftenskole, vi har også tysk undervisning på jobbet men det er noget teknisk tysk, som er lidt for lang håret for mig.

Så kender i et sted, hvor de underviser på folkeskole niveau, ja så dårligt er mit tysk, vil jeg gerne hører om det, betaler gerne, hvis der ikke findes noget offentligt.
DavidNH

Beitrag von DavidNH »

Jeg kan ikke forestille mig, at de tyske skoler ikke udbyder noget, det gør de danske skoler i Sydslesvig jo også. Prøv at henvende dig til den tyske skoleforening for Nordslesvig, www.nordschleswig.dk .
michael-k
Mitglied
Beiträge: 24
Registriert: 01.06.2006, 21:00
Wohnort: Als og Frederikshavn

Beitrag von michael-k »

Ja selvfølgelig, tænkte jeg ikke på, er lige flyttet her til fra Nordjylland, så tyske skoler er noget nyt for mig ;)

Men kører forbi en tysk skole Deutsche schule Lunden tror jeg den hedder, troede enlig det var en almindelig folkeskole, men kan godt være de har noget undervisning til voksne også, vil lige prøve at kontakte dem en af dagene. Takker.
Vilmy
Mitglied
Beiträge: 3711
Registriert: 12.01.2006, 11:07
Wohnort: Sønderjylland, DK

VUC Sønderjylland

Beitrag von Vilmy »

Torsdage fra august:
Tysk 1a - - - 17.00-19.45 og
Tysk 2a - - - 18.00-20.45

i Sønderborg.

Interesseret: www.vucsyd.dk, klik Sønderborg, avu.

MVh. vilmy
michael-k
Mitglied
Beiträge: 24
Registriert: 01.06.2006, 21:00
Wohnort: Als og Frederikshavn

Beitrag von michael-k »

cool havde jeg overset, havde ellers kigget på siden ;) takker