Danske tv-kanaler eller serie på internettet i Flensburg?

Til alle de indlæg som ikke hører til nogle af de andre specifikke mappe-kategorier.
Antworten
LenaG
Neues Mitglied
Beiträge: 2
Registriert: 23.09.2012, 21:10

Danske tv-kanaler eller serie på internettet i Flensburg?

Beitrag von LenaG »

Hej

Jeg er for nylig flyttet til Flensburg.
Da jeg stadig boede i Danmark, var følgende tilgængelige:
- tv3play.dk
- play.tv2.dk

.. men når jeg sidder med min computer i Flensburg, så er det ikke muligt at anvende webtjenesterne, da jeg befinder mig i udlandet.

Jeg vil derfor høre, om der er nogen der kender nogle andre lignende webtjenester, som man kan anvende i Flensburg?

Jeg ved at man kan anvende Stofa Smart Web TV, men det kræver, at man kender én, der abbonerer på Stofa hjemme i Danmark, og dermed kan låne en netbruger hos vedkommen. Man kan nemlig ikke nøjes med KUN at abbonere på deres Web TV.

Jeg håber, at der er nogle der har nogle gode fif, eller endda en bruger til Stofa Smart Web TV, som man vil dele?

Mvh. Lena
Hesseldahl

Re: Danske tv-kanaler eller serie på internettet i Flensburg

Beitrag von Hesseldahl »

LenaG hat geschrieben:Hej

Jeg er for nylig flyttet til Flensburg.
Da jeg stadig boede i Danmark, var følgende tilgængelige:
- tv3play.dk
- play.tv2.dk
Hej

Dette kan løses med en dansk (fast) ip adresse.... Det kræver lidt teknisk snilde at sætte det op. Stofa Web TV virker heller ikke fra Tyskland af, det samme gælder for DR NU (direkte TV) - med mindre du får fat i en dansk ip.

Ellers må du tegne et abonnement på Boxer TV (som får TV3 fra 2/1-2013) eller et abonnement på parabol (Viasat eller Canal Digital).

Se evt også denne tråd: http://www.dk-forum.de/forum/ftopic28119.html


Mange hilsner

Morten
LenaG
Neues Mitglied
Beiträge: 2
Registriert: 23.09.2012, 21:10

Beitrag von LenaG »

Hej

Er der nogen der ved hvordan man nemmest får en dansk IP-adresse? Kan man evt. få Kabel Deutschland til, at give mig en dansk IP-adresse?

Jeg har ikke mulighed for at opsætte antenne eller parabol, så Viasat, Boxer TV m.v. er ikke en mulighed.

Så det optimale vil vel være, at jeg får en dansk IP-adresse, så jeg fx kan abonnere på TV2 Play for 19 kr. pr. måned.
Hesseldahl

Beitrag von Hesseldahl »

LenaG hat geschrieben:Hej

Er der nogen der ved hvordan man nemmest får en dansk IP-adresse? Kan man evt. få Kabel Deutschland til, at give mig en dansk IP-adresse?
Nej det kan Kabel Deutschland ikke - du skal have fat i en dansk IP udbyder. Det bedste er at google det (jeg har aldrig haft brug for en dansk ip i Tyskland, så ved ikke hvilken udbyder der er bedst).

Mange hilsner

Morten Hesseldahl
Benutzeravatar
Toro
Mitglied
Beiträge: 139
Registriert: 04.01.2012, 13:06
Wohnort: Sønderborg

Beitrag von Toro »

Hej LenaG!

Du skal bruge en Proxyserver og Firefox-browser for at gøre det nemt 8)

En lille vejledning her :[url]http://www.danskproxy.com/?page_id=293[/url]

Liste over mange Free-Proxy-Server her [url]http://www.freeproxylists.net/[/url]

Brug fx. gratis Proxyserver 8) HTTP_Proxy : 89.184.148.165 og Port 8080
Så virker alle danske (TV) sider som om du er i Danmark :D
Kan du ikke finde ud af at konfigurere det så send en PN

Toro