Godmorgen!
Det lyder som om vejret derude er meget dårligt, vinden blæser og det øser ned...i mine tanker er det allerede klokken 15 og vi er på vejen til stalden og hygger os i mudder

.
Lejligheden er heller ikke længere hyggelig - tiden løber, jeg må arbejde til sidste time på fredag, så jeg har allerede begyndt med at pakke vores ting. Og vi skal også bringe varmt tøj...
Vilmy, min signatur har jeg stjålet fra Kim Larsen

. Han synger det i "Kvinde Min".
Der var mange i mine omgivelser som havde sagt at jeg var tosse og at dette forhold havde helt ikke en chance...
Men efter fem år ser det ud som om de var i uret.
Men jeg må indrøme at den første år var det værste. Imidlertiden har vi vænnet os til situationen, en gang imellem mere og så mindre igen

.
Som sagt før medfører et sådan forhold også chancer!
Og det er kun 610 kilometer, ikke tusinde mil.
Men jeg ved hvordan du føler - tænker på dig !
Gabi, min far havde besteget mit Himalaya-bjerg sidste uge - jeg var meget taknemmelig for det

!!
Ralf, jeg ønsker dig og Tine god ferie på Fanø! Et af mange steder i Danmark jeg har aldrig været. Der er så meget for at opdage nok.
Og næ , du er bestemt ikke tosse, du har bare det Danmark-virus

.
Nullermand, jeg er stadigvæk lidt ked af det at vi vil ikke holde ferie på Langeland

, men jeg skal ikke sige noget til Steen.
Håber at I får to uger af afslapning deroppe. Hvad egentlig med lille Dumbo?? Kunne I redde hans liv? Pigerne spørger om ham!
Og nu skal jeg løbe, jeg har allerede overtrækket tiden!
Kærlige hilsener
Nicola
Hold bare fast i mig - når de fortæller dig - at der er tusinde mil - imellem dig og mig...