Suche Däne für Freundschaft
Na, Freak,
schon was angebrannt?
Pass auf, dass Frederik Dir nichts klaut
Also was hättest Du denn lieber:
eine nette Frau mit Humor und ohne Millionen
oder
eine garstige Zicke ohne Humor und mit Millionen
Da verdien` ich mir doch lieber das Geld selber und verzichte auf die Zicke
Und lieber arm in Dänemark, als reich in einem Ätzland
schon was angebrannt?
Pass auf, dass Frederik Dir nichts klaut

Also was hättest Du denn lieber:
eine nette Frau mit Humor und ohne Millionen

oder
eine garstige Zicke ohne Humor und mit Millionen

Da verdien` ich mir doch lieber das Geld selber und verzichte auf die Zicke

Und lieber arm in Dänemark, als reich in einem Ätzland

Re: Miliadär
Hej Frisko...Frisko hat geschrieben:er sollte nicht älter als 30 sein und mindestens 1000 Millionen auf dem Konto haben.
wie geht es dir eigentlich?
Hast Du schon Deinen Dänen gefunden?

Lieben Gruß netsrik
Rechtschreibfehler sind bewusst und für Oberlehrer zum zensieren.
Rechtschreibfehler sind bewusst und für Oberlehrer zum zensieren.
Ich habe gerade jene leidvolle Geschichte aus Norwegen zugespielt bekommen.
Denkt mal drueber nach:
En venn av meg, litt oppi årene, fortalte meg denne:
Etter å ha vært gift i 44 år, tok jeg en dag et kritisk blikk på kona og fortalte henne dette: "Elskling, for 44 år siden hadde vi en billig leilighet, en billig bil, vi sov på sofaen i stua, og så på en 10-tommer svart/hvit TV, men jeg gikk hverdag til sengs med et heitt kvinnfolk på 25 år ! Nå har jeg et hus til 4 millioner, en bil til 750.000, en kjempe svær dobbeltseng, og et 50-tommers flat-TV, men jeg må hver kveld gå til sengs med et trøtt kvinnfolk på 65! Så vidt jeg kan se har ikke du fulgt opp her!"
Kona mi er i grunnen et ganske fornuftig kvinnfolk. Hun sa bare:
"Gå bare du ut og finn deg et heitt støkke på 25 år, så skal jeg sørge for at du igjen får: En billig leilighet, en billig bil, en sofaseng og et billig svart-hvitt TV!"
Er ikke gamle jenter flotte? De sørger for å løse dine midtlivskriser på sekundet!
Denkt mal drueber nach:
En venn av meg, litt oppi årene, fortalte meg denne:
Etter å ha vært gift i 44 år, tok jeg en dag et kritisk blikk på kona og fortalte henne dette: "Elskling, for 44 år siden hadde vi en billig leilighet, en billig bil, vi sov på sofaen i stua, og så på en 10-tommer svart/hvit TV, men jeg gikk hverdag til sengs med et heitt kvinnfolk på 25 år ! Nå har jeg et hus til 4 millioner, en bil til 750.000, en kjempe svær dobbeltseng, og et 50-tommers flat-TV, men jeg må hver kveld gå til sengs med et trøtt kvinnfolk på 65! Så vidt jeg kan se har ikke du fulgt opp her!"
Kona mi er i grunnen et ganske fornuftig kvinnfolk. Hun sa bare:
"Gå bare du ut og finn deg et heitt støkke på 25 år, så skal jeg sørge for at du igjen får: En billig leilighet, en billig bil, en sofaseng og et billig svart-hvitt TV!"
Er ikke gamle jenter flotte? De sørger for å løse dine midtlivskriser på sekundet!