du gehst natürlich morgens in die Schule. Und jetzt sitzt du wahrscheinlich schon in der Schule.
Her skinner solen. Ekstasen kommer senere.

Hilsen - Uta.
Nej, de er ikke alle flot her, der er i det mindste én, der er altid „bagefter“ og den er mig! Jeg forsøger stadig at følge med i tekstene og at lære fra fejlene af de andre ved at skrive op alle rettelser i en lille mappe. Men jeg også må tilstå at jeg sommetider ikke kan følge med mere hvis der kommer for mange eller for lange indlæg.MiFa hat geschrieben:Oh Gud,![]()
hvad er I alle flot med at skrive. Jeg er lidt langsomere, men måske er det ikke så slemt, fordi jeg forsøge at skrive kun på dansk.
Natürlich.. weiss ich auch schon.. Hmm.. vielleicht soll mich mehr konzentrieren, wenn ich schreibe?du gehst natürlich morgens in die Schule. Und jetzt sitzt du wahrscheinlich schon in der Schule.
Hej Michaela,MiFa hat geschrieben: Hej Michael,
mange tak for din rettelse i rubriken "Mary er gravid". Jeg skrive det bag øret. (Kan man sige det? "Ich schreibe es mir hinter die Ohren.")
Ja, efter min sprogfornemmelse er det sådan. Jeg kunne heller ikke finde din variant [url=http://wortschatz.uni-leipzig.de/]her[/url], hvor jeg har lige kontrolleret det. (Tast ind: Zumutung) Det er en god side, til at efterse på hvilken måde nogle ord eller vendinger bruges.mkrist hat geschrieben:Es heisst also "Zumutung für einen" und nicht "Zumutung an einen"? Ist es immer so?
Jeg er spændt på, om det lykkes ...MiFa hat geschrieben:Hej Uta,
tak din mail og for navne af de andre forumsbrugere fra Højskolen. Jeg vil forsøge at skrive til dem. Måske er det muligt for mig at aktivere nogle andre jeg har kontakt med.