vilmy

.
  . .
 . .
 . .
. !!
 !! .
 . !
 ! ,
 ,
 .
 . ...
 ...
 ( = Strohwitwer, det har jeg lige fundet i min ordbog). Og ligesom Nicola har jeg nu kun telefonen, men i mit tilfælde betyder det at jeg skal vente indtil jeg få et opkald fra et eller andet hotel, denne gang fra Sverige.....
( = Strohwitwer, det har jeg lige fundet i min ordbog). Og ligesom Nicola har jeg nu kun telefonen, men i mit tilfælde betyder det at jeg skal vente indtil jeg få et opkald fra et eller andet hotel, denne gang fra Sverige..... ) om en mand i Århus i begyndelsen af halvfjerdserne. Han har siddet i fængsel i 12 år på grund af en mord han ikke har begået. Så kan han flygte og nu vil han hævne sig på både hans dommer, en politimester og en journalist. Men han vil ikke myrde dem, de skal selv dømmes for mord og sidder uskyldig i fængslet.
) om en mand i Århus i begyndelsen af halvfjerdserne. Han har siddet i fængsel i 12 år på grund af en mord han ikke har begået. Så kan han flygte og nu vil han hævne sig på både hans dommer, en politimester og en journalist. Men han vil ikke myrde dem, de skal selv dømmes for mord og sidder uskyldig i fængslet.
[img]http://tjekmig.dk/smileys/22/25.gif[/img] Mener du sådan én?Nullermand hat geschrieben:Hej med jer -
...Jeg skal bare hente et glas hvidvin fra køleskabet....(her kunne gerne står en lidt beruset smiley men jeg ved ikke hvor i har alle de sjove smileys fra ?!)

. Jeg er også her. Ferie er færdig og jeg arbejder igen. Vækkeuren ringer klokken 5.25 og så er jeg meget træt om aftenen og kan ikke tænke og skrive på dansk
 . Jeg er også her. Ferie er færdig og jeg arbejder igen. Vækkeuren ringer klokken 5.25 og så er jeg meget træt om aftenen og kan ikke tænke og skrive på dansk   .
 . !
 ! .
 . !
 !