tak for din efterspørgelse.
Jeg kom lige hjem fra sygehuset – lidt sent, men vi har ventet til lægen, fordi vi vil have (ich weiß nicht, ob das die richtige Form ist – wir hätten einige Fragen ......) nogle spørgsmål.
Desværre kom lægen ikke igen i aften, måske søndag i løbet af visiten.
Jo, min mand har det bedre, han har allerede fået otte infusioner indtil nu. Alt i alt skulle han få ti til tolv. Det betyder, at han kommer hjem søndag eller mandag. Men han har stadigvæk svimmelhed når han er på benene, og selfølgelig skal han tage tabletter når han er hjemme.
Jeg er lidt i forvirring. Min mand taler om ferie på Bornholm – han tror, vi kan rejse næste uge. Det ser ud som om han er i godt humør, men jeg tror det sker pga bivirkninger af medikamenter.

Jeg er meget misunderlig på Nullermand. Han er på Sylt og de ser ud, som om han er heldig med vejret.
Nullermand,
undskyld, i går aftes har jeg desværre glemt at ønske dig en rigtig dejlig weekend med Niels. I mit hoved gik det lidt hultertilbulter i de sidste dage og mig var ikke bevist at vi har haft allerede torsdag i går – altså næsten weekend. Ha' det godt. Vi snakkes ved.
> alle,
vi har haft fire dage fuld med regnvejr og tåget. Gudskelov ikke så meget regn og vand som længere nede sydpå eller i Schweiz. Min terrasse ser slem ud. (Nu mangler de danke ord for Orleander und Fuchsie.

> Vilmy igen,
Claus Meyer er meget smart. Jeg kan godt li’ ham, bedre sagt hele DVDen, helt specielt alle de smuke landskaber. Og når jeg så "Rejermad" - ja, "da lief mir das Wasser in Munde zusammen", wie man auf deutsch so schön sagt. Sådan skulle jeg drømme videre om ferie.
Nu vil jeg gerne se et stykke mere, derfor smutter jeg.
Sov godt og ha’ en dejlig weekend.
Kærlig hilsen
Heide