Hej Nicola,
god bedring herfra; forhåbentlig kommer ungerne på benene igen og tiden med Steen bliver ikke overskygget af feber mm. Og så håber jeg på masser af februarsol til Jer!
Det ser ud, som om vi er tre der venter herinde, en i aften, en venter at det bliver aften endnu en gang, en venter på fredag. Jeg ved jo ikke, hvornår I er på nettet igen, men jeg håber at vi alle får en rigtig god weekend.
Det gælder selvfølgelig også aller Jer andre, som ikke venter lige nu. Og Heide, som tager på ferie med indbygget flytning til den store stad på djævleøen.
Det var en vens vens, og min bekendt, så jeg jo ikke den der har lidt størst tab. Sagen er, at han skulle på turnee i Danmark i næste uge; jeg havde glædet mig at møde ham igen. Han var virkeligt et meget intenst menneske. Og han have en stemme, der virkeligt kunne tryllebinde lytterne. Jeg mødte ham i Tønder ([url]http://www.tf.dk[/url]), der, hvor man møder mange spændende mennesker (inklusive halvdelen af mit firma

). Tønder Festival kan varmt anbefales!
Nu er han død og bliver begravet ved en privat ceremoni. Det er bare altid så hårdt, når døden rammer så pludseligt, især, hvis folk ikke er mætte af dage endnu.
Turen bliver alligevel gennemført; der var to musikere, der skulle afsted sammen, og nu bliver det en række koncerter hvor kun den ene optræder; alle indtægter (billetter & salg af CD/DVD går direkte til enken; det er desværre mere reglen end undtagelsen at musikere og deres familier er dårligt sikret mod uheld & død). Turee begynder, som sagt, i næste uge, og så håber jeg, at folk køber der og ikke i butikkernre, hvor mellemhændlerne får en andel.
Ikke at jeg gå ind for store profiler på Myspace, men der er et par små funktioner, du kun kan benytte dig af, hvis du er tilmeldt. Overvej det lige

.
Na, nu er det kun 21 timer tilbage; måske stryger jeg lidt i aften..en god tidskiller.
Kh. vilmy
Edit: Yngler strygetøj?