Hej allesammen!
stakkels Gabi,
du har fuldstændig ret, vi har permanent vores fingre over kors. I dag til Nicola og hendes børn og særlig til dig. Håber at din migræneanfald er snart forbi. Min mand lider også under migrænen, derfor ved jeg hvor forfærdelig den er.
Jeg tilslutter mig i Modemuffel-Klubben! Mit yderlingstøj er jeans og t-shirts eller sweater. En gang imellem skal jeg købe „forretningstøj“ Desværre skal jeg ofte sælge det på kræmmermarked stadig næsten nyt, men ikke fordi tøjet er umoderne. Nee, det passer ikke mere, det kniber og napper. Skrumper bukser ?
I taler om Dan Turréll. Jeg har indtil nu ikke læst noget af ham. Jeg bliver nysgerrig nu og villle kigge efter noget af ham næste uge i København.
Uschi,
det er meget vigtig, at børnene holde ferie med andere i samme alder. Som mor bliver man altid lidt bange, især den første gang. Bestemt har han meget at fortælle når han kommer hjem i morgen og du skulle høre hvor meget sjov han har haft.
Grit,
søger din mand stillingen i Danmark ? Hvad er han af profession ?
Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med ansøgningen, jeg er stadig alt for usikker med grammatikken osv. Har du allerede spurgt om hjælp i en anden threat? Mine fingre (og Gabis også) er krydset permanent, også for dig
Nicola,
har pigerne det bedre nu?
Jeg ønsker dig alligevel afslappende dage med Steen.
Sådan, Vilmy er på rosarøde skyer, Nullermand i ventesløjfe til Lohals og jeg er næsten klar til start til København – skulle endnu pakke kufferterne i morgen.
Nok for nu. Måske kigger jeg ind i aften.
Hilsen herfra
Heide