Godaften allesammen,
hjertelig velkommen Dagmar

! Dejligt at læse fra dig her i vores sproghjørne. Ja, jeg tror at du kan lære meget her, fordi du lærer bedre når du beskæftiger dig med sproget!!
Der er en god side på internettet hvor du kan se verber og deres former - siden hedder [url=http://www.verbix.com/languages/danish.shtml]VERBIX[/url], bare prøv den og du skal finde ud at fortiden af fortælle er fortalte

...
Men ligegyldig, godt at du havde mod på at skrive her - og din tekst var overhovedet ikke dårligt

!
Vilmy, ventetiden har altid også noget positivt - du glæder dig meget til næste gang!! Telefonen og emails er ikke romantisk, det er rigtig og der er tider hvor jeg kunne smide telefonen mod væggen...
Og som du skrev, der er ingen kedelig hverdag og du er din egen herre - næ dame

...
Man vænner sig til det.
Men jeg må indrømme at det første år var det værste...
Håber at din datter bliver rask igen!
Måske er det vejret? Min lille datter er også syg igen og hoster dårligt.
Heide, Emma stormer omkring huset her. Hun fik fat i mig da jeg var på vejen hjem fra Ikea. Jeg kunne næsten se motorvejen og var meget glad da jeg nåede hjemlige omgivelser igen...
Ikke så gode nyheder fra København. Har hun allerede besluttet hvis hun kan flytte til at andet sted?
Må I og alle andere her få en rigtig god weekend,
kærlige hilsener
Nicola
Hold bare fast i mig - når de fortæller dig - at der er tusinde mil - imellem dig og mig...