Hej allesammen...på begge sider af den grønne grænse!
Tak for alle Jeres gode ønsker om mine sommerdæk...troede det var sent nok med at få dem skiftet. Vi klarede os fint, ingen problemer der.
Og 1000000 tak til Nullermand for gæstfrihed & Andrea for eftermiddagskaffen. I har jo allerede hørt, at vi ordnede hele verdenssituationen, så nu skulle der ikke være problemer mere. SKulle der opstå nye problemer, nå, så er vi jo nødt til at ordne verdenssituationen igen

. Hvad er det egentlig med køkkener,a t man altid bliver hængende derinde? Som Nullermand på sin sædvanlig venlige måde antydede, var det jo i forvejen blevet lidt sent, men alligevel skulle køkkenet lige være med....
Endnu en gang tak, at vi måtte holde sådanen fantastisk påske derovre. Nullermand, skulle du have brug for et brush up kursus i langelandsk, så har jeg en frivillig, indfødt lærere til dig. En af mine kursister var nemlig også på øen i weekenden og fortalte om det i undervisningen i dag. Hun var meget forbavset at høre at jeg også havde været på øen. Jeg blev straks forsynet med adressen, skulle jeg nu endnu en gang være der, så kunne jeg gerne kigge forbi hende.
Vi fulgte da også med i forummet i de dage, vi var derovre. Men vi kom ikke rigitg til at skrive noget; når man snakker så meget med en anden, er lysten til også at skrive måske lidt mindre.
Søde Nullermand, pigebarnet er i stand til at stå meget tidligere op, men jeg må da indrømme, at jeg var meget glad for Käptn Blaubär og hans evner som babysitter.
Nicola, du ser også ud til at have haft en god ferie. Fint I havde nogen tid sammen.
Heide, er alle raske igen?
Gabi, dit bogmækr blev flittigt brugt som tæppe til plyshesten. Meget populær!
Så, jeg smutter; maden er klar.
vilmy