jeg var lidt stresset i dag, fordi jeg har inviteret 12 venner til middag i morgen aften.
Så skulle jeg planlægge menuen og var til stort indkøb i eftermiddags.
Nu har jeg alt "in trockenen Tüchern" og desserter allerede i køleskabet.
Jeg glæder mig til i morgen aften, det er vores årlig "nytår-indbydelse" og jeg elsker at lave mad og spise sammen med en flok venner.
Grit,
det kender jeg godt. Man har planlagt sin ferie og glæder sig og manden kommer hjem en aften fra sit arbejdet og forkynde: "Oh skat, være ikke sur, desværre kan jeg ikke holde ferie ... " eller en anden version "pga........ skal vi rejse lidt senere!"

Vi har også planlagt og reserveret værelset til en weekend i februar måned i Zürich og for nogle dage igen slettet pga. min mands arbejde. Og det var ikke kun én gang at han skulle rejse hjem til sit firma under vores ferieophold på Bornholm.
Laila,
det lyder godt med jobbet. Jeg har stadigvæk mine fingre krydset

Vilmy,
måske lykkes det og vi ses en dag i Hamborg.

Der er en kæmpestor tilbud i teatre og kunst. Jeg var nu så mange gange i Hamborg og var ikke én gang i kunsthallen. Ufattelig, jeg selv kan ikke tro det. Nu håber jeg på næste gang. Kunsthallen har nemlig en lang aften på torsdag og denne gang rejser jeg hjemme først fredag om eftermiddagen.
Nullermand.
hvor er du? Kørte I til Lohals?
Gabi,
jeg håber du har det godt igen og forkølesen er overstået.
Manden og datteren er til ishockey. Så har jeg aftenen til min egen rådighed.

Nu skulle jeg ønsker jer en dejlig weekend. Pga. omfattende

kh, Heide