konnt ihr mir bitte es korrigieren

Deutsche schreiben auf Dänisch &
Danskere skriver på tysk!
Antworten
busra
Mitglied
Beiträge: 65
Registriert: 29.04.2007, 19:10

konnt ihr mir bitte es korrigieren

Beitrag von busra »

kære

Torsdag den 17.12.09 har jeg ingen tid, fordi jeg skal være kl. 11-15 i Randers. Har du en anden tid føre eller på en anden dag?
Jeg er 28 år gammel. Min uddannelse er bankassistent. Jeg har afslutte den i Tysklande. Jeg har flytte for ca. 4 år siden til Denmark.
Ervehrserfaring har jeg i min uddannelse 3 år i Tyskland. Når jeg var færdig med uddannelse har jeg flytte til Denmark.
Det være godt til mødt føre juleferie. Fordi jeg vil gerne starte til den tidspunkt 11.01.2010 når den er mulig.
Jeg hope du kan give mig en anden tidspunkt eller dag
Tak i forhånd.

Med venlig hilsen
busra
Mitglied
Beiträge: 65
Registriert: 29.04.2007, 19:10

Beitrag von busra »

Vielen dank biggi
Skou

Beitrag von Skou »

Torsdag den 17.12.09 har jeg (desværre) ikke tid, da jeg er i Randers fra kl. 11-15. Har du en tid tidligere på dagen - eller en anden dag.
Jeg er 28 år gammel og uddannet som bankassistent i Tyskland. Jeg flyttede til Danmark for ca. 4 år siden.
Jeg har 3 års erhvervserfaring fra min uddannelse i Tyskland (ich glaube, das meinst du, oder?). Da jeg var færdig med min uddannelse, flyttede jeg til Danmark.
Det ville være godt, hvis vi kunne mødes inden juleferien, da jeg gerne vil begynde den 11.01.2010, hvis det er muligt.
Jeg håber, vi kan aftale et andet tidspunkt eller en anden dag.
På forhånd tak.
flexo
Mitglied
Beiträge: 89
Registriert: 11.12.2007, 00:45
Wohnort: Aalborg - Dänemark

Beitrag von flexo »

Har du en tid tidligere på dagen - eller en anden dag?

Fragezeichen muss mit, der rest ist aber ganz in Ordnung Skou.
Skou

Beitrag von Skou »

Da ich Däne bin, wäre es ja auch schlimm, wenn ich nicht einen Text auf Dänisch schreiben könnte. Aber du hast natürlich Recht, es fehlte ein Fragezeichen.
flexo
Mitglied
Beiträge: 89
Registriert: 11.12.2007, 00:45
Wohnort: Aalborg - Dänemark

Beitrag von flexo »

:D