Okay, søde, du skal ikke nøde mig længe.
Denne gang var koncerten henlagt til en kirke, oveni købet en indremissionsk kirke. Dette kommenterer jeg ikke lige i al offentlighed, men vi tænkte vores....
Fordele: ingen alkohol, ingen Yehaa, ingen Puff the magic dragon. Mødte manden, som havde organiseret denne sidste aften i Grindsted, og han fortalte enddog, at han havde betalt en gæst for at gå hjem.
Na, vi havde altså ca 120 gæster i kirkerummet, om de nu var medlemmer i meingheden eller ej, ved jeg ikke, men en hel del virkede aldeles fortrolig med kirken. JEg formoder at de var medlemmer af meingheden.
De var meget stille, men akkustikken var super (det har de sikkert burgt mange penge på), og kunstneren havde fundet sine fødder igen. Lydmæssigt var det en oplevelse af de store, og det skadede heller ikke, at vi var to mennesker, der bakkede ham op.
Publikummet fik også den sang, de synger som salme, og som kunstneren har komponeret, alt i alt var alle glade.
Publikummet var glad, koncerten kørte bare derudaf. Hvad vil vi mere?
Nej, Nullermand, det var et retorisk spørgsmål

.
Jeg kørte tildigt hjem, for at give plads. Da jeg kom hjem og loggede mig på min pc, lå der allerede en mail fra England fra en anden kunstner, som vi lige havde talt om denne aften. Vedkommendes besked blev så snedt videre i to retninger, fordi det var noget, vi alle gerne ville vide. Det er det jeg mener med networking. Men sjovt er det!
Og jeg glæder mig, som sgat, allerede til næste koncert i denne uge (og slet ikke til de måneder der følger). Så har vi også haft 6 gigs på 12 dage...
Og nu venter en fyldt arbejdsuge. Mon ikke jeg kan få noget fra hånden i morgen, når jeg arbejder hjemme.
Nå, det var en lille beretning fra Jylland, men Heide havde vist del 3 fra Københavnstrup klar...
vilmy