Hej allesammen,
en frisk morgenhilsen herfra. I dag regner det heldigvis ikke, det er lidt diset, måske få vi lidt sol i dag - håber jeg !
Vilmy og Nullermand,
lige nu kan jeg godt bruge jeres gode ønsker, tusind tak I kære.
Jeg kan ikke huske, hvornår det var den sidste gang jeg kom til sådant et sår. Pga. infektionen/betændelse gør det stadig meget ondt, men jeg vil ikke beklage mig. Jeg skulle hellere være heldig, at jeg har ikke brækket armen eller benet.
Nullermand,
e-mailen fungerer igen. Jeg trak en parallel til dig, da jeg formodede, at problemet lå hos T-online –
og så var det.
Det var ikke kokkeriet, da jeg skrev „gammel dame“. Da min treogfirsårige far hørte om mit uheld sagde han meget alvorligt: Du skal bedre passer på dig og husk, at du er i mellemtiden også en ældre dame.
Jeg skulle hellere arbejde men nu kommer jeg lige i tænke om en lille historie, den skete da jeg var på Rügen med mine forældre for nogle år siden.
Da mine forældre var træt efter den lange rejse foreslog jeg, at de skulle sove til middag. Straks tog jeg chancen til en tur på stranden. Og jeg gik, og gik og gik, fordi jeg tænkte adskillinge gange efter den næste odde kan jeg godt se på Kreidefelsen. Men den var for langt væk, jeg så den ikke den dag.
Jeg kom tilbage til hotellet efter lidt mere end to timer. Indimellen havde min far prøvet at ringe til mit værelse og var meget forskrækket at jeg ikke tog telefonen.
Så gik han til receptionen og krævede nøglen. Til receptionisten sagde han, at man skulle straks se efter sin datter, måske havde hun jo taget brusebadet og væltede ned i badeværelset. Hun er nemlig også allerede en ældre dame, forklarede han.
Da jeg kom tilbage fra turen smilede receptionisten bred.
Efter den historie blev „Husk, du er i mellemtiden også en ældre dame!“ et bevingede ord i familien.
Nu skal jeg virklig smutte, arbejde kalder efter mig.
Vi ses i aften.
Kærlig hilsen
Heide