Hej venner,
grillsæsonen blev åbent, men vi spiste i stuen. Tyske vejrtjenstene tog fejl, det var desværre ikke så varmt som de har lovet. Vinden var meget frisk hele dagen og dagtemperaturer var kun omkring 14 grader. Men det var fint. Blomsterne er i krukke og i morgen skal vi rengøre terrassen med Hochdruckreiniger. (??) Kender I ikke sådant en apparat I Danmark, jeg fandt ordet ikke i ordbogen ?!
I dag blev også åbent vores friluftbad, i denne anledning finde sted en stor åbningsfest hvert år. Det er en fest med Livemusik, forskellinge opførelser, kunst (navnet „Kunstmeile“) og ikke til sidst med mad og drikke. Pga. „Kunstmeile“ besøger jeg altid festen, man skulle jo se hvad andere „hobby-kunstner“ fremstille. Det var meget interessant lige som hvert år. Der blev presenteret træarbejde, silkemalerier, strømper og halstørklæder, postkorte med hjemmelavede motiver, glas-, akvarel-, olie- og acrylmalerier, mm.
På festen traf jeg to piger, de har en lille gavebutik her i byen. De sagde at en fælles bekendt fortælte dem om mine malerier og så spurgte pigerne mig, om jeg ville ikke udstille eller sælge nogle af mine billeder i deres butik..
Selfølgelig har jeg en masse billeder her i huset og kælderen, men ved ikke om jeg har mod til at presentere de i al offentlighed.
Hvis jeg vil, så skal jeg lave nogle nye billeder og de ældre skal få nye rammer. I hvert tilfælde er jeg helt forvirret, jeg skal tænke lidt over det.
Gabi,
jeg ønsker dig en dejlig weekend på campingpladsen.
Pas på skulderen og arbejder ikke så meget i morgen. Du har jo den søde kollega, måske kan han overtage lidt fra dit arbejdet, lige som du har så mange gange overtaget hans arbejde da han var utilpas. Ha’ det godt!
Tidlig i morgen starter mine daglige svømmeture i friluftbadet, brrrrr. Men jeg glæder mig meget.
Kærlig hilsen herfra
Heide