jeg er træt - så træt. Jeg har ømme fødder, ømme arme (især håndleddene) og ond i ryggen. Men vi fik lavet rigtigt meget og jeg er helt tilfreds med dagen!!

Ellers er det også sjovt at se, hvordan vores lille landsby vågner nu hvor sæsonen nærmer sig. Vores yndlingscafee har genåbnet, nu drevet af Heidi og Kim som er meget rare mennesker, og vi nød deres terrasse og sad der for at se solen gå ned over Langelandsbæltet. Det er perfekt - vi har huset hen til skoven, men mangler havkig - til gengæld har vi nu Kim og Heidi og deres lille caffee, hvor vi kan nyde aftens sidste glas med en god snak og et vidunderligt kig over vandet hen til Lundeborg på Fyn. Sådan kan man nyde livet! Havnen har vi også under kontrol dérfra - så kan vi følge med når de sidste lystfiskere kommer ind, vi kan se sejlernes børn hente deres is og snakke med hinanden (selvom de kommer fra så forskellige steder som Danmark, Tyskland, Holland osv.). Det er en rigtig god fornøjelse at sidde dernede og se på livet - og det passer godt som afslutning af en dag, hvor man har knoklet i sin have uden andre sociale kontakter.
Jeg er så glad her, jeg er dengang slet ikke i dårlig humør bare fordi jeg skal af sted i morgen. Nu, hvor vi ikke længere har kontrakten med Novasol ved jeg jo, at jeg kan komme tilbage så snart jeg har lyst til eller brug for det - måske allerede næste weekend. Ikke noget med at rengøre hele huset hver gang, vi var her. Jeg skal ikke bekymre mig om, at haven og huset er i stand for den næste lejer. Jeg skal ikke længere gemme mine personlige ting væk. Efter mere end fem år i træk føler jeg nu for første gang, at det er MIT hus! Herligt!
Men som jeg sagde indledningsvis: jeg er træt!! - og går i seng nu. Ha´ det godt, I kære. Håber, I alle har nydt dagen, enhver på sin måde.

Nullermand