vi har tåget siden tre dage, alt er pakket ind i hvid. Jeg kan ikke se huserne, som ligger på skråningen (Hang?) ved den anden side af vores lille landsby.
Nullermand,
stegetiden af barberieandebryst retter sig selfølgelig efter vægten og tykke af kødet. For det meste har jeg stykker med ca. 400 g. Fjern alt overflødigt fedt eller skind, der hænger ud over kanten af kødet, rids i et rombemønster ind til kødet og læg det i marinaden. Kødet skal marineres, som jeg har skrevet før.
Stegetiden i bageovn ca. en halv time, temp. omkring 180 – 190 grader. Lige derefter grilltiden ca. 5 minuter, på den måde er kødet lidt rosa indeni. Hvis I vil hellere har det gennemstegt, så der stegetiden længere.
Men alt hvad jeg har skrevet om stegetiden er uden garanti.

Jeg selv er stadig lidt usikker
 Jeg selv er stadig lidt usikker   , derfor prøver jeg indimellm – Drucktest !
 , derfor prøver jeg indimellm – Drucktest !   
 Nu skal jeg skynde mig til posten og skal også bringe nogle julegaver til vores handelspartner.
Håber at der er ikke så meget post etc. i postboksen.

Vi snakkes ved.
Hilsen, Heide

Det er imellemtiden helt populær og man skal betale temlig meget når man ville deltage i sådan handlingen i Stjerne-Restauranter
  Det er imellemtiden helt populær og man skal betale temlig meget når man ville deltage i sådan handlingen i Stjerne-Restauranter