Regelmäßige Sprachgruppe in Hamburg

Wo und wie Dänisch lernen, Fragen zur Sprache usw.
Antworten
sariscon
Neues Mitglied

Regelmäßige Sprachgruppe in Hamburg

Beitrag von sariscon »

Hej allesammen!
Hvem har lyst til at møde regelmæssigt i Hamborg for at snakke dansk sammen? Vi er til to og lærer dansk i omkring 1,5 år. Normalt mødes vi om torsdagen. Vi glæder os til mange svar! Vi ses!
GabyR

Beitrag von GabyR »

Hej Sariscon

Hamborg er en storby! I hvilken del af Hamborg skal I møde?

Hilsen - Gaby
sariscon
Neues Mitglied

Beitrag von sariscon »

Hej Gaby!
Tak for din besked! Vi møder i St. Georg tæt af Lange Reihe, indtil nu omkring kl. 17.30.
Hilsen! Sarah
Kirsche
Neues Mitglied

Beitrag von Kirsche »

Hej!!!
Gibt es die Gruppe noch?? Ich habe 1 Jahr in Dänemark gelebt und fleißig dänisch gelernt. Leider muß ich ab März wieder zurück nach Hamburg. Ich möchte aber mein dänisch nicht wieder vergessen, und es darum so oft wie mölich benutzen. Also wenn ihr euch noch trefft, würde ich mich freuen, wenn ich ab März mitmachen darf
Liebe Grüße Kerstin
Kirsche
Neues Mitglied

Beitrag von Kirsche »

ohh undskyld I taler kun dansk ( det har jeg ikke set ;-) ). Jamen, jeg vil meget gerne vaere i jeres sproghold fra marts 2007, hvis I stadigvaek moeder!!
Glaeder mig til at hoere fra jer
Mange Hilsener Kerstin
GabyR

Beitrag von GabyR »

Hej Kerstin

Jeg er ikke sikker på, om der er et hold, der mødes regelmæssigt nu. Men jeg håber, hvis der er noget, at der kommer nogle svar her.

Hvorfor var du i Danmark? Har du læst deroppe?

I hvilken del af Hamborg skal du bo efter din retur fra Danmark? Jeg bor syd for Hamborg og lærer dansk på aftenskolen i Salzhausen. Vi er et sjovt hold, men lærer sommetider lidt langsomt. Derfor er jeg meget interesseret i at snakke dansk med nogle andre.

Selvfølgeligt er det lidt for langt for mig til at tage ind i Hamborg hver uge, men jeg kunne godt tænke mig, til at komme til Hamborg ca. en gang om måneden.

Venlig hilsen - Gaby
Antworten