Hilfe! Fahrrad nach Deutschland D/DK

Gode råd om at flytte til Tyskland, Østrig eller Schweiz. Også for danskere, som allerede bor i et tysktalende land
Antworten
Karen Thestrup
Neues Mitglied

Hilfe! Fahrrad nach Deutschland D/DK

Beitrag von Karen Thestrup »

Liebe Leser,

ich ziehe am Mittwoch nach Hamburg und alles ist schon geplannt. Bei nahe wie ich mein Fahrrad mitbekomme. Die dänische Post etc. kann das leider nicht machen, und jetzt melde ich mich in der Hoffnung, dass mir jemand damit aushelfen kann. Das wäre ein guter Rat oder, wenn Sie vor haben nach Hamburg zu fahren, und mein Rad mitnehmen könnten.

Freue mich auf Ihre Antwort, Karen

Kære hjælpende ånd,

jeg flytter til Hamburg på onsdag d. 15 og har alt klart. På nær hvordan, min cykel kommer med! Post Danmark og flyttefirmaer er svære at skabe kontakt til. Så hvis nogen har et godt råd eller skal til Hamburg, og har mulighed for at tage min cykel med, ville jeg være meget glad, om vi kunne lave en aftale.

Glæder mig til at høre fra dig

Karen
runesfar

Beitrag von runesfar »

Har du tjekket med en fragtmand?
Karen Thestrup
Neues Mitglied

Jeg har prøvet sende nogle forespørgsler ud, men har ikke haft heldet med mig. Men jeg må jo tage en runde til mandag, hvis ikke andet. mange tak for dit svar.
Kaellepot
Mitglied

Beitrag von Kaellepot »

Kan man ikke faa cyklen paa toget med DSB ???
Erik Porkeri
Mitglied
Beitrag von Erik Porkeri »

Det kan lade sig gøre, at få cykler med til udlandet. I køreplanerne er dette angivet med et cykelsymbol. Du kan også få mere information hos hos DSB Udland 70 13 14 15.

http://www.dsb.dk/servlet/Satellite?pagename=Millenium%2FPage%2FIndholdsside_uden_sidemenu&c=Page&cid=1045318184234

Jeg har selv nogen gange fået lov til at have cyklen med i selve toget til Tyskland.

God tur http://da.wikipedia.org/wiki/Bruger:Erik_Christensen
Karen Thestrup
Neues Mitglied

Desværre tager DSB ikke længere cykler med til Tyskland. Har lige ringet derind og det ville de ikke. Det er ikke nemt!
Snoerkel
Mitglied

Beitrag von Snoerkel »

Hej Karen, har du prøvet på flyttetilbud.dk? man skriver hvad man skal have flyttet og hvorhen og så får man tilbud fra de forskellige firmaer, så man kan vælge det bedste. mener også de kører til udlandet
Antworten