Hej igen,
tak, søde Nicola, for dine tanker. Godt at vide at jeg ikke lød helt skør med min rette hylde. Det føltes bare så rigtigt. Jeg fandt Jeres adresse igen, da jeg ville sende et brev til London i går (sagde jeg, at jeg genbruger konvolutter?), så vi sender Jer en lille hilsen en af dagene.
Synd, at Steen er væk igen, så er der 4 ugers ventetid forud for Jer nu. Nu er det tid til at sige tak i lige måde, jeg har kendt til long distance relationships (undskyld, her rummer mit hjerte kun et sprog, så jeg bliver Jer det danske ord skyldig, eller skulle det være fjernforhold

) i over 20 år

, så jeg føler med dig. Det er nemmere nu som single, hvor skyere farver sig lyserøde på en klar himmel; men det er heller ikke nemmere, hvis det er ens bedste ven, man ser kun 2-3-4- gange om året. Det kræver uhyre megen læggen bånd på sig selv, at det til tider gør meget ondt, men det er alligevel det hele værd.
Ralf, der var et par højdepunkter, du nok også kunne have nydt (til dessert efter Jeres fremragende Haggis): Nick Kier, Bruce Guthro og Allan Taylor gjorde det ganske godt (sagt med jysk underdrivelse = kanonkoncert). Med var også Michael Boesen, men han er nok mere ukendt i Tyskland. Vi havde sådan set en songwriters aften. Jg tror, de er allesammen på Myspace, hvis du vil kigge lidt. Jeg kan også anbefale Trio Mio eller Tumult, hvid det skal være dansk. En af de store nyopdagelser for mig var, udover Rune T. Kidde som historiefortæller, Lorraine Jordan. Hun var en oplevelse, og det er ikke sidste gang, jeg kommer til at møde hende! Så var der selvfølgelig også store danske navne: Niels Hausgaard, Dissing, Dissing, Las & Dissing, Sebastian, Sussie Nielsen, Anne Dorthe Michelsen, HP Lange osv. Og grønlanderen Rasmus Lyberth--stor stemme.
jeg kunne blive ved, men slutter nu. Musikelskere har navne nok til at surfe rundt i den danske og engelsksprogede musikscene. Jeg glæder mig allerede nu til næste festival i juli, hvor jeg planlægger at arbejde som frivillig.
Vi skal arbejde hjemme dag --tøsen vil ikke i børnehave i dag.
Lad arbejdsdagen begynde;
vilmy
NB: rettet for slåfejl.